Неділя
13.07.2025
06:48
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт Гачкевич Марії вчителя Матвіївського НВК
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [7]
Мої уроки [12]
Поза класом [6]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Мої уроки

У категорії матеріалів: 12
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Тема уроку: Окупаційний режим в Україні

Мета:  визначити суть окупаційного режиму в Україні, наслідки, до яких привела

              політика «нового порядку». Показати трагедію українського народу в ході

               війни; розвивати вміння аналізувати події, робити висновки на основі

              фактологічного матеріалу, об’єктивно оцінювати історичні події,

              використовувати наукову термінологію, розвивати навички ведення

              дискусії; виховувати почуття патріотизму, поваги та шани до ветеранів та

              учасників радянсько-німецької війни, почуття неприязні до поневолення,   

              рабства, ідей фашизму та нацизму.

Тип уроку: комбінований з елементами суду присяжних

Обладнання: підручник, хрестоматія, стінна карта, атлас,

                           роздатковий матеріал, фотодокумент.

Основні поняття і терміни: окупаційний режим, „новий

порядок", концтабір,"остарбайтери".

Мої уроки | Переглядів: 729 | Додав: gachkevich1977 | Дата: 23.03.2016 | Коментарі (0)

                                        9 клас. Історія України

              Селянська реформа 1861р. у Наддніпрянській Україні.

Мета: охарактеризувати соціально-економічне становище українських земель у

            складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст.; ознайомити учнів із

            проведенням,  особливостями  і  наслідками реформи; формувати

            уявлення про реформу як явище;

            розвивати вміння  встановлювати  причинно-наслідкові  зв’язки,

            працювати  з  історичними, документами;   зіставляти різні погляди з

            однієї проблеми і висловлювати свою точку зору, аналізувати матеріал,

            робити висновки;

            виховувати почуття  гідності та справедливості, сприяти патріотичному

           вихованню учнів.

Мої уроки | Переглядів: 1482 | Додав: gachkevich1977 | Дата: 31.01.2016 | Коментарі (0)

10 клас. Історія України

Тема: УСРР в умовах нової економічної політики.

Мета:   з'ясувати причини непу; познайомитися з основними змінами, які

             відбулися в економіці та політиці систематизувати та закріпити знання учнів з курсу всесвітньої історії про основні риси непу; з'ясувати причини  та масштаби голоду 1921-1922р.р.; виділити особливості соціально-економічного розвитку УСРР в умовах непу;

                    сформувати уміння аналізувати та узагальнювати інформацію,

             систематизувати здобуті знання, висловлювати власний погляд, опираючись на знання з курсу всесвітньої історії; закріпити уміння працювати з історичною картою та історичними документами, оперувати історичними поняттями та термінами;

                    виховувати толерантне ставлення до протилежно полярних думок, активну громадянську позицію, політичний плюралізм, критичного ставлення до діячів минулого, їх прорахунків та помилок.

Мої уроки | Переглядів: 2940 | Додав: gachkevich1977 | Дата: 26.11.2015 | Коментарі (0)

Історія України 5 клас

Урок у музеї

Тема: Речові історичні джерела. Музеї

Мета:  дати дітям початкові уявлення про історичні джерела, з'ясувати роль

           археології при вивченні минулого; пояснити зміст понять «археологія»,

           «речові джерела», «музей», ознайомити із метою створення музеїв,

            характером експонатів, які в них зберігаються; розвивати вміння робити

            висновки на основі прочитаного чи почутого;  виховувати бажання

            пізнавати історію через відвідування музеїв. 

Мої уроки | Переглядів: 2036 | Додав: gachkevich1977 | Дата: 18.11.2015 | Коментарі (0)

Історія України. 11 клас

Тема уроку. Окупація України військами Німеччини та її союзників.

Мета. Охарактеризувати хід бойових дій на території країни в 1941-1942рр.;

           розкрити причини поразки Червоної армії та окупації України

           німецькими військами та їх союзниками; формувати вміння

           аналізувати історичні документи і робити висновки; виховати учнів у

           дусі патріотизму, національної свідомості та гідності.

Мої уроки | Переглядів: 1424 | Додав: gachkevich1977 | Дата: 04.10.2015 | Коментарі (0)

Перший урок

«УКРАЇНА – ЄДИНА КРАЇНА!»

 

Мета: поглибити знання учнів про історію, культурну спадщину України; формувати культуру взаємовідносин між людьми, повагу до традицій і звичаїв українського народу; виховувати почуття патріотизму; сприяти розвитку пізнавального інтересу.

Обладнання та оформлення: Державний Прапор України; музичні записи, ілюстративний матеріал, комп’ютер; проектор.

Окремо для квесту: конверти із завданнями, портрети Т. Шевченка, Лесі Українки, Б. Хмельницького, портрет Президента України та карта України.

 

 

Мої уроки | Переглядів: 514 | Додав: gachkevich1977 | Дата: 21.09.2015 | Коментарі (0)

Мета: учні мають навчитися складати розповідь, наводячи приклад з писемних

            джерел про характер, зовнішність Александра Македонського;

            характеризувати діяльність Македонського, розповідати про його

            походи, використовуючи писемні джерела; оцінювати діяльність

            Александра; висловлювати міркування про роль Александра Великого в

            історії стародавнього світу;

            виховати в учнів негативне ставлення до людської жорстокості та будь-

            яких загарбницьких намірів одних народів проти інших.

Мої уроки | Переглядів: 8727 | Додав: gachkevich1977 | Дата: 03.03.2015 | Коментарі (0)

Правознавство. 10 клас

Тема: Правопорядок

Мета: розглянути правопорядок, законність як важливі суспільно-правові явища,

            визначити зміст понять суспільно-правового життя – громадський порядок,

            дисципліна, правосвідомість; навчити учнів давати визначення дисципліни і

            пояснювати яким чином вона забезпечується;

            виховати стійкі громадянські переконання і розуміння необхідності

            дотримуватися встановлених суспільних правил, поваги до закону, сприяти

           формуванню правосвідомості та правової культури юних громадян України.

Мої уроки | Переглядів: 944 | Додав: gachkevich1977 | Дата: 21.11.2014 | Коментарі (0)

А тепер давайте подивимось як саме виникали міста.

Завдання:

    Уважно подивіться виставу і на основі побаченого, використовуючи підручник, напишіть твір "Моє місто" від імені жителя середньовічного міста.

Дійові особи:

ведучий                                                                      купці

сліпі богомольці                                                        брати ковалі

охоронець скриньки                                                   молода пара
монахи                                                                        столяр

рицар                                                                                    торгівець

Завдання вистави:

    Створити в учнів уявлення про найважливіші результати відокремлення ремесла від сільського господарства в середньовічній Західній Європі -–виникнення міст.

 

 

 

Мої уроки | Переглядів: 660 | Додав: gachkevich1977 | Дата: 24.10.2014 | Коментарі (0)

                                                Історія України.    

 9 клас.  

Тема: Культура України кінця XVIII – першої половини ХІХ ст..

Мета: З’ясувати особливості традиційно-побутової культури в українському селі та

            місті, проаналізувати стан релігійного життя та долі української жінки в першій

            половині ХІХ ст.. в Україні;

                розвивати вміння здобувати знання на основі самостійного вивчення  

            історичної та художньої літератури, конспектування, розвивати

            діалогічне мовлення, уміння критичного зіставлення джерел та рецензування

            виступів однокласників;

                виховувати шанобливе ставлення до народу як творця самобутньої

            української культури й до представників різних конфесій.

Мої уроки | Переглядів: 1261 | Додав: gachkevich1977 | Дата: 22.09.2014 | Коментарі (0)

1-10 11-12
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples