Меню сайту |
|
 |
Категорії розділу |
|
 |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
 |
|
У категорії матеріалів: 12 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Тема уроку: Окупаційний режим в Україні
Мета: визначити суть окупаційного режиму в Україні, наслідки, до яких привела
політика «нового порядку». Показати трагедію українського народу в ході
війни; розвивати вміння аналізувати події, робити висновки на основі
фактологічного матеріалу, об’єктивно оцінювати історичні події,
використовувати наукову термінологію, розвивати навички ведення
дискусії; виховувати почуття патріотизму, поваги та шани до ветеранів та
учасників радянсько-німецької війни, почуття неприязні до поневолення,
рабства, ідей фашизму та нацизму.
Тип уроку: комбінований з елементами суду присяжних
Обладнання: підручник, хрестоматія, стінна карта, атлас,
роздатковий матеріал, фотодокумент.
Основні поняття і терміни: окупаційний режим, „новий
порядок", концтабір,"остарбайтери". |
9 клас. Історія України
Селянська реформа 1861р. у Наддніпрянській Україні.
Мета: охарактеризувати соціально-економічне становище українських земель у
складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст.; ознайомити учнів із
проведенням, особливостями і наслідками реформи; формувати
уявлення про реформу як явище;
розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки,
працювати з історичними, документами; зіставляти різні погляди з
однієї проблеми і висловлювати свою точку зору, аналізувати матеріал,
робити висновки;
виховувати почуття гідності та справедливості, сприяти патріотичному
вихованню учнів. |
10 клас. Історія України
Тема: УСРР в умовах нової економічної політики.
Мета: з'ясувати причини непу; познайомитися з основними змінами, які
відбулися в економіці та політиці систематизувати та закріпити знання учнів з курсу всесвітньої історії про основні риси непу; з'ясувати причини та масштаби голоду 1921-1922р.р.; виділити особливості соціально-економічного розвитку УСРР в умовах непу;
сформувати уміння аналізувати та узагальнювати інформацію,
систематизувати здобуті знання, висловлювати власний погляд, опираючись на знання з курсу всесвітньої історії; закріпити уміння працювати з історичною картою та історичними документами, оперувати історичними поняттями та термінами;
виховувати толерантне ставлення до протилежно полярних думок, активну громадянську позицію, політичний плюралізм, критичного ставлення до діячів минулого, їх прорахунків та помилок. |
Історія України 5 клас
Урок у музеї
Тема: Речові історичні джерела. Музеї
Мета: дати дітям початкові уявлення про історичні джерела, з'ясувати роль
археології при вивченні минулого; пояснити зміст понять «археологія»,
«речові джерела», «музей», ознайомити із метою створення музеїв,
характером експонатів, які в них зберігаються; розвивати вміння робити
висновки на основі прочитаного чи почутого; виховувати бажання
пізнавати історію через відвідування музеїв. |
Історія України. 11 клас
Тема уроку. Окупація України військами Німеччини та її союзників.
Мета. Охарактеризувати хід бойових дій на території країни в 1941-1942рр.;
розкрити причини поразки Червоної армії та окупації України
німецькими військами та їх союзниками; формувати вміння
аналізувати історичні документи і робити висновки; виховати учнів у
дусі патріотизму, національної свідомості та гідності. |
Перший урок
«УКРАЇНА – ЄДИНА КРАЇНА!»
Мета: поглибити знання учнів про історію, культурну спадщину України; формувати культуру взаємовідносин між людьми, повагу до традицій і звичаїв українського народу; виховувати почуття патріотизму; сприяти розвитку пізнавального інтересу.
Обладнання та оформлення: Державний Прапор України; музичні записи, ілюстративний матеріал, комп’ютер; проектор.
Окремо для квесту: конверти із завданнями, портрети Т. Шевченка, Лесі Українки, Б. Хмельницького, портрет Президента України та карта України.
|
Мета: учні мають навчитися складати розповідь, наводячи приклад з писемних
джерел про характер, зовнішність Александра Македонського;
характеризувати діяльність Македонського, розповідати про його
походи, використовуючи писемні джерела; оцінювати діяльність
Александра; висловлювати міркування про роль Александра Великого в
історії стародавнього світу;
виховати в учнів негативне ставлення до людської жорстокості та будь-
яких загарбницьких намірів одних народів проти інших. |
Правознавство. 10 клас
Тема: Правопорядок
Мета: розглянути правопорядок, законність як важливі суспільно-правові явища,
визначити зміст понять суспільно-правового життя – громадський порядок,
дисципліна, правосвідомість; навчити учнів давати визначення дисципліни і
пояснювати яким чином вона забезпечується;
виховати стійкі громадянські переконання і розуміння необхідності
дотримуватися встановлених суспільних правил, поваги до закону, сприяти
формуванню правосвідомості та правової культури юних громадян України. |
А тепер давайте подивимось як саме виникали міста.
Завдання:
Уважно подивіться виставу і на основі побаченого, використовуючи підручник, напишіть твір "Моє місто" від імені жителя середньовічного міста.
Дійові особи:
ведучий купці
сліпі богомольці брати ковалі
охоронець скриньки молода пара
монахи столяр
рицар торгівець
Завдання вистави:
Створити в учнів уявлення про найважливіші результати відокремлення ремесла від сільського господарства в середньовічній Західній Європі -–виникнення міст.

|
Історія України.
9 клас.
Тема: Культура України кінця XVIII – першої половини ХІХ ст..
Мета: З’ясувати особливості традиційно-побутової культури в українському селі та
місті, проаналізувати стан релігійного життя та долі української жінки в першій
половині ХІХ ст.. в Україні;
розвивати вміння здобувати знання на основі самостійного вивчення
історичної та художньої літератури, конспектування, розвивати
діалогічне мовлення, уміння критичного зіставлення джерел та рецензування
виступів однокласників;
виховувати шанобливе ставлення до народу як творця самобутньої
української культури й до представників різних конфесій. |
|
|
Вхід на сайт |
|
 |
Пошук |
|
 |
|