Меню сайту |
|
 |
Категорії розділу |
|
 |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
 |
|
У категорії матеріалів: 7 Показано матеріалів: 1-7 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Вирішуючи питання активізації розумової діяльності учнів, розвитку творчого мислення, міжпредметних зв'язків я створила „біо-історичні схеми". Що це таке? Схеми з біології допомагають розкрити історичні процеси, образи, події. У процесі навчання уява є суттєвою передумовою для засвоєння знань, що вимагає вміння уявити собі конкретну ситуацію, яку учень не може сприйняти безпосередньо. Коли на уроці я пропоную учням уявити Київську Русь у вигляді гідри, даю схему, це розширює й збагачує їх досвід, а отже розвиває уяву. Новизна, нестандартність цього прийому дуже подобається учням та дає бажаний педагогічний ефект - учні закріплюють знання з біології та краще розуміють та засвоюють історичні знання. |
Впевнена, що кожний справжній вчитель повинен формувати свою власну педагогічну систему, яка допоможе створити найкращі умови для отримання знань учнями, перетворення здобутих знань на переконання і застосування їх у життєвих ситуаціях. Завдання моє, як вчителя, – обрати педагогічні стратегії, що забезпечать здатність учня ефективно діяти за межами навчальних ситуацій, продуктивно розв’язувати в повсякденному житті реальні проблеми. Проблема, над якою працюю: ”Активізація пізнавальної діяльності на уроках історії через міжпредметні зв’язки”. Працюючи над проблемою, прагну досягти формування в учнів історичного мислення, виховати активного громадянина України. |
“ Керувати – це значить
знати, куди піти і як зробити шлях
таким цікавим і привабливим, щоб
ваші учні захотіли піти за вами.
Стефан Кові
Є багато різноманітних методик. У навчальній роботі сучасної школи я, як вчитель історії, вважаю, що головне – знайти раціональний підхід до їх використання. Він має бути не консервативно-традиційним, а традиційно-іноваційним. Що я розумію під традиційно-іноваційним підходом? Це, насамперед, старі, відомі нам із праць класиків педагогічної ниви та нові методи та прийоми проведення навчального процесу. Методи мають завжди відзначатися свіжістю, доступністю, привабливістю.
|
Педагогічний зміст роботи класного керівника в героїко-патріотичному та національному вихованні учнівської молоді на засадах героїчного минулого земляків рідного краю
Гачкевич М.В.,вчитель історії, класний
керівник Матвіївського НВК
«Перед минулим – зніміть капелюхи, перед майбутнім – засукайте рукава». Народна мудрість.
Вже другий навчальний рік припав на період боротьби України з російською агресією, тимчасову окупацію Автономної Республіки Крим та міста Севастополя. З огляду на виклики, які постали перед країною, класні керівники внесли корективи у практику виховної роботи та захисту прав дітей шкільного віку.
Наш час вимагає відродження і розвитку української національної системи освіти і виховання. Під час Революції Гідності ми шукали Європу, а знайшли Україну |
Мета заходу:
розширити знання педагогів щодо професійної майстерності сучасного вчителя; розвинути творчу уяву та комунікативні можливості; викликати бажання дискутувати; спонукати до творчості під час роботи з дітьми.
презентувати педагогічний досвід вчителів, які атестуються;
розвивати в них уміння об'єктивно оцінювати результати своєї праці;
стимулювати безперервну фахову та загальну освіту педагогів школи,
активізувати їхню творчу професійну діяльність. |
Міжпредметні зв'язки у викладанні історії — дієві критерії формування громадянської компетенції підростаючого покоління
Засвоєння ідей, фактів, понять, спільних для різних курсів історії та інших навчальних предметів, установлення на цій основі взаємозв'язку між ними забезпечує можливість відновлення їх у пам'яті учнів і формування нової системи знань. Використовуючи міжпредметні зв'язки у викладанні історії, вчитель розкриває перед учнями шляхи використання досягнень у засвоєнні історичного матеріалу. |
Вдивляючись в історію,
як у дзеркало, я намагаюсь
змінити на краще власне
життя і влаштувати його
за прикладом тих, про чиї
доблесті розповідаю.
Плутарх
Формування історичного мислення через
міжпредметні зв’язки
У своїй педагогічній практиці всі ми прагнемо досягти головної мети сучасного загальноосвітнього навчального закладу в Україні – це виховання громадянина України, соціально зрілої, працелюбної, творчої особистості. Виходячи з цього, головними цілями навчання історії є:
– формування історичних знань, розвиток історичного мислення учнів, яке передбачає загальне розуміння історичного процесу в його різноманітності й суперечності, застосування історичних знань і набутих умінь;
– виховання в учнів особистих рис громадянина України, загальнолюдських духовних ціннісних орієнтацій, сприйняття ідей гуманізму та демократизму, патріотизму і взаєморозуміння між народами на основі усвідомлення досвіду історії;
- підготовка до свідомої активної участі в суспільному житті Української держави, усвідомлення її ролі та місця в Європі і світі, формування в учнів співвідповідальності за долю України, Європи та світу.
Мій досвід показав, що учні при достатньо високому рівні запам’ятовування мають низький загальний рівень здатності аналізувати, робити висновки.
Пошуки рішення цієї проблеми, тобто формування історичного мислення привели мене до висновку, що застосування міжпредметних зв’язків, проблемного, розвивального навчання, допоможе мені й учням подолати цю проблему.
Вся моя робота (уроки, позаурочні та виховні заходи) спрямована на проблему формування історичного мислення через впровадження міжпредметних зв’язків історії з іншими предметами. |
|
|
Вхід на сайт |
|
 |
Пошук |
|
 |
|